Managed Service provider
24×7 online dienstverlening is cruciaal geworden in de huidige digitale markt en maatschappij. Om mee te kunnen gaan in die ontwikkeling, is het belangrijk dat een organisatie kan beschikken over ICT-infrastructuur en ondersteuning die hiervoor noodzakelijk is. Echter, het verzorgen van de vereiste infrastructuur en expertise is voor veel partijen onhaalbaar en onbetaalbaar geworden.
Om toch 24×7 te kunnen opereren dient een organisatie daarom onderdelen van de (interne) dienstverlening uit te besteden bij andere partijen die vervolgens allemaal een schakel gaan vormen in de gehele keten. Dat resulteert in afhankelijkheden en de noodzaak tot goede integratie tussen de verschillende partijen.
Uw aanspreekpunt voor service op Totalcom
Telecom & ICT Zaken is uw aanspreekpunt als het om service op Totalcom gaat. Producten en diensten zijn overal te bestellen, maar wat als u onverhoopt met een probleem of een acute vraag zit? Door gebruik te maken van Managed Service van Telecom & ICT Zaken bent u verzekerd van de juiste support. Door de korte lijnen en goede relaties met onze partners kunnen wij snel schakelen en uw vraag beantwoorden, probleem oplossen of opdracht uitvoeren. Als Managed Service Provider ontzorgen wij onze klanten in het oerwoud van Telecommunicatie en IT.
Neem contact met ons op om de mogelijkheden voor uw onderneming te bespreken.